Blog
Το μίνι Toyota Aygo μαζί με τα πρώτου βαθμού συγγένειας Citroen C1 και Peugeot 107 παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2005 και έκτοτε έχουν δεχθεί κατά καιρούς αρκετές αναβαθμίσεις, ενώ έχουν αποκτήσει πολλές και διάφορες εκδόσεις προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά. Η τελευταία αναβάθμιση έγινε στον εξοπλισμό ασφαλείας, αφού πλέον το Aygo από την αρχική του έκδοση περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους και ESP από τον βασικό εξοπλισμό, ύστερα από τα 3 αστέρια που έλαβε στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Η αντικατάστασή του ωστόσο φαίνεται να έχει καθυστερήσει δεδομένου ότι έχουν λανσαριστεί άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως είναι τα επίσης «τρίδυμα» VW up!, SEAT Mii και Skoda Citigo, το Fiat Panda, το νέο Hyundai i10 που θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης κ.α. Για πρώτη φορά λοιπόν το μίνι Toyota φωτογραφήθηκε με πολύ βαρύ καμουφλάζ να κάνει τις πρώτες του δοκιμές στο δρόμο. Κάποια πολύ ελάχιστα στοιχεία που ξεχωρίζουν από τις κατασκοπευτικές εικόνες είναι τα μεγάλα παράθυρα και τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ από πλευράς διαστάσεων δεν αναμένεται να μεγαλώσει κατά πολύ διατηρώντας την ευελιξία του.
Το λανσάρισμα του δεύτερης γενιάς Aygo αναμένεται προς τα τέλη του 2014 και θα αποτελεί και πάλι προϊόν συνεργασίας με τις Citroen και Peugeot, οι οποίες και αυτές με την σειρά τους θα παρουσιάσουν τις δικές τους εκδοχές. Οι τύποι του αμαξώματος θα παραμείνουν με 3 και 5 πόρτες, ενώ στην γκάμα των κινητήρων μπορούμε να θεωρήσουμε σίγουρη την παρουσία 3κύλινδρου 1.0 λίτρου, όμως αρκετά αμφίβολη είναι η παρουσία ντίζελ, αφού με τα τωρινά δεδομένα τόσο στην Toyota όσο και στον όμιλο PSA ο μικρότερος πετρελαιοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1.4 λίτρων, που σημαίνει ότι είναι μεγάλος για μίνι αυτοκίνητο.
ΠΗΓΗ : https://www.autogreeknews.gr/article/4151/neo-toyota-aygo-sta-teli-tou-2014
Να καλησπερισω την Κοινότητα θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις εμπειρίες μου για το πολύ αγαπημένο μου aygo!!!!!!!!!!
Τολμώ να πω πως ίσως είναι ένα από τα πλέων πολυταξιδεμενα ελληνικά aygo
Έχω ταξιδεψει με αυτο σε Βουλγαρια , Ρουμανια ,Τουρκια, Σκοπια , Σερβια , Κροατια , Σλοβενια Αυστρια , Ιταλια Γερμανια , Ελβετια και τελος Γαλλια. και φυσικά εχω βρεθεί στην Ελλάδα μας απο Πάτρα μέχρι Ορεστιάδα.
Εχουμε περπατησει στο πολυφιμισμενο Α-8 της κεντρικης ευρωπης τον μοναδικο δρομο στον κοσμο χωρεις οριο ταχυτητας . οσο και στις πειφημες ιτaλικες autostrada.
Έχουμε διασχίσει τουλάχιστον 4 φόρες τις Άλπεις για τουριστικούς λογούς.........μιλάμε για ανηφόρες και για τρελά υψόμετρα καθως και τα αποκρεμμα πασσο στους δολομητες (Δαλματια ) τοσα στροφιλικια οσα για να χαρακτηριζετε απο τους μηχανόβιους μοτοσυκλετιστικος παράδεισος η η μεκα τον μοτοσυκλετιστων........και ομως το τρικύλινδροι 1000 αρι και εκει μας έβγαλε ασπροπροσωπους
Έχουμε ταξιδέψει μαζι με το aygo σε όλες αυτές τις χώρες με αποσκευές χωρείς αποσκευές φορτωμένο τόσο οσο να μην υπάρχει διαδρομή για απόσβεση στις πίσω αναρτήσεις και πάντα με τον σκύλο μου τον Μάρλεϊ παρέα.
Η τύχη και η ζωή με έβαλε να ζω και να εργάζομαι στην κεντρική Ευρώπη ,
Είχε πλάκα η ιστορία με το πολυαγαπημενο μου aygo αυτοκίνητο πόλης γαρ......
Έχουμε ταξιδέψει παρέα λοιπόν 2 φόρες για 20 ώρες συνεχόμενα με στάσεις μόνο για βενζίνη πάνε έλα Ελλάδα φορτωμένου με βαλιτσες τενεκεδες λαδι σερβιτσια λαπτοπ, σταθερους (προγραμματιστης στο επαγγελμα και νεος μεταναστης) ποτηριά κουβέρτες... ένα μικρο σπιτικό λοιπόν.
Δεν ένιωσα ποτε οτι θα με προδώσει ποτε μετα απο ολα αυτα που περάσαμε μαζι.
Δεν μου έδωσε ποτε κανενα δικαίωμα για να αισθανθώ οτι θα με προδώσει.
Για την ακριβεια κανω καθε μερα 32 χιλιομετρα για να παω και να ερθω στην δουλειά μου βαζω το κλειδη στην μιζα το γυρναω και φευγω ετσι απλα ποτε δεν μου ειπε οχι ακομα και αν περασε 3-4 γερα στρες τεστ μαζί μου
Ποτε του δεν έκαψε μια σταγόνα λαδι παραπάνω απο το προβλεπόμενο.
Το χαρακτηριστικο που διέπει ολο το αυτοκίνητο ειναι η οικονομία στην κατανάλωση......
Αν είχα αλλο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσα να υποστηρίξω αυτά τα ταξίδια και γενικότερα το ξεκίνημα της ζωής σε ενα αλλο κράτος καθότι έφυγα απο την ελλαδα πρακτικά άφραγκος deliveras και βρέθηκα να εργάζομαι στον τομέα ερευνάς και ανάπτυξης σαν προγραμματιστης στα ιατρικα μηχανήματα μιας μεγάλης πολυεθνικής .
1800 χιλιόμετρα με ευρωπαϊκές τιμες βενζίνης μέσω ορο 1.45 τα κοστολογεί 240 ευρώ μαζί με διόδια και τσιγάρα.....
Για αυτα που κάναμε δεν έχει την ποιότητα κύλισης και την ηχητική μόνωση ενος μεγαλύτερου αυτοκίνητου.............
Πρακτικα για μενα δεν με ενδιαφερει απλος βαζεις το κλειδι στην μιζα και πας πραγματικα οπου θες
Αν με ρωτουσες θα ξαναταξιδευες με το aygo η απαντηση μου ειναι .........ποτε ξεκιναμε
αν με ρωτούσες θα ξαναγοραζες aygo η toyota ............ η απάντηση μου ειναι μετα απο πολυ καιρο γιατι το υπαρχον δεν προβλεπετε να προδοσει συντομα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ακολουθούν φωτογραφίες με τα ταξίδια μας!
BY lost_angel
Το νέο μας blog έχει ξεκινήσει από σήμερα. Παραμείνετε συντονισμένοι σε αυτό, και θα προσπαθούμε να σας κρατάμε ενήμερους. Μπορείτε να διαβάζετε νέες καταχωρήσεις σε αυτό το blog μέσω του RSS feed.